Distances līgums

Distances līgums (turpmāk – Līgums) attiecas uz fiziskas vai juridiskas personas (turpmāk – Klients) veiktajiem pasūtījumiem, izmantojot tīmekļvietni must.marupe.lv.

Mārupes novadu reprezentējošo preču – suvenīru (turpmāk – Preces) pārdevējs, personas datu pārzinis ir Mārupes novada Tūrisma un uzņēmējdarbības atbalsta aģentūra (reģistrācijas Nr. 40900040212, juridiskā adrese: Bebru iela 10, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, tālrunis: +371 29537466, e-pasta adrese: agentura@marupe.lv (turpmāk – Aģentūra)).

Pirms Klients veic pasūtījumu (turpmāk – Pasūtījums), tam ir pienākums iepazīties ar Līguma noteikumiem. Ar Pasūtījuma veikšanas brīdi Klients apliecina, ka ir iepazinies ar iepriekš minētajiem noteikumiem un apņemas tos ievērot.

Vispārīgie noteikumi

1. Klients pasūta, pērk un apmaksā, bet Aģentūra pārdod un piegādā Preces saskaņā ar Līguma noteikumiem.

2. Klients pērk Preces, aizpildot attiecīgu Pasūtījuma formu Aģentūras vietnē. Veicot Pasūtījumu, Klients apņemas norādīt precīzu informāciju, t.i., vārdu, uzvārdu, piegādes adresi un savu kontaktinformāciju. Klients apņemas informēt Aģentūru par jebkurām izmaiņām ne vēlāk kā līdz Preces apmaksas brīdim, rakstot e-pastu uz agentura@marupe.lv. Klients ir atbildīgs par pareizu datu uzrādīšanu, pretējā gadījumā Preces piegāde var kavēties vai nebūt iespējama.

Pirkuma maksa un piegāde

3. Preču cenas Aģentūras vietnē ir norādītas EUR. Preces tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā Pasūtījuma veikšanas brīdī.

4. Klients veic apmaksu par Preci ar pārskaitījumu uz Aģentūras norēķinu kontu, kas norādīts priekšapmaksas rēķinā. Visus piegādes izdevumus sedz Klients.

5. Aģentūra veic Preces piegādi Klienta norādītajā adresē saskaņā ar kurjerpasta noteiktajiem tarifiem. Klients sūtīšanas izdevumu un Preču apmaksu veic kopā, pēc rēķina saņemšanas. Piegādes cena tiek iekļauta rēķinā. Elektroniskais attaisnojuma dokuments – rēķins ir derīgs bez paraksta.

6. Pasūtījumus Klients var veikt 24 stundas diennaktī, bet Pasūtījumu komplektēšanu Aģentūra veic Aģentūras noteiktajā darba laikā. Aģentūra nosūta Klientam apstiprinājumu par Pasūtījuma pieņemšanu e-pasta veidā. Ja Klients nesaņem apstiprinošu e-pastu, tad Pasūtījums nav pieņemts. Pasūtījuma komplektēšana tiek uzsākta brīdī, kad nauda ir ieskaitīta Aģentūras norēķinu kontā.

7. Paredzamais piegādes laiks ir 2 (divas) darba dienas pēc pirkuma apmaksas.

Kvalitātes garantija un atbildība

8. Aģentūra neuzņemas nekādu atbildību un negarantē, ka Preces vienmēr atbildīs Klienta vēlmēm ārpus produkta aprakstā minētā. Ja Klients nav apmierināts ar Preces kvalitāti, Klients, saņemot Pasūtījumu, var atgriezt konkrēto Preci un saņemt pilnu naudas atmaksu par konkrēto Preci.

9. Visu Aģentūras vietnē tirgoto preču raksturojums ir norādīts katras Preces pievienotajā aprakstā.

Atgriešanas un atteikuma tiesības

10. Klients var izmantot Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā ietvertās atteikuma tiesības un atgriezt Preci 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā. Lai izvairītos no strīdus situācijām, Preces saņemšanas brīdī Klientam ir jāpārliecinās vai tā atbilst Pasūtījumam (krāsa, preces nosaukums un citi būtiski parametri).

11. Gadījumā, ja Preces ir sakomplektētas neprecīzi, Klientam ir tiesības Preci apmainīt 14 (četrpadsmit) dienu laikā, aizpildot atteikuma veidlapu. Kurjerpasta izdevumus sedz Aģentūra.

12. Ja Klients vēlas izmantot atteikuma tiesības, jāņem vērā šādi ieteikumi un nosacījumi:

12.1. Atgriežamā Prece nedrīkst būt lietota. Ja atgriežamās Preces stāvoklis ir pasliktinājies, un tas ir noticis nepareizi to uzglabājot, Klientam nav tiesības izmantot atteikuma tiesības.

12.2. Klientam ir pienākums saglabāt un nesabojāt Preces oriģinālo iepakojumu, ja tāds Precei ir paredzēts.

12.3. Ja Klients vēlas izmantot atteikuma tiesības, tādā gadījumā tam ir jāsazinās ar Aģentūru uz e-pasta adresi agentura@marupe.lv. Klients saņem no Aģentūras atteikuma veidlapas formu, kuru aizpilda un nosūta Aģentūras e-pasta adresi.

12.4. Klientam ir pienākums saglabāt gan kurjerpasta dokumentus par Preces saņemšanu, gan pasta/kurjerpasta dokumentus par Preces atgriešanu Aģentūrai.

12.5 Ar detalizētāku informāciju par to, kas ir distances līgums un atteikuma tiesības, Klients var iepazīties sekojošā mājas lapas adresē: www.ptac.gov.lv.

12.6. Naudu par atgriežamo Preci un tās piegādes izmaksām Aģentūra pārskaita uz Klienta norādīto norēķinu kontu atteikuma veidlapā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc atteikuma veidlapā norādītās Preces saņemšanas Aģentūras birojā (Bebru iela 10, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167), pamatojoties uz Klienta atteikumu.

13. Klienta tiesības neatbilstošas Preces piegādes gadījumā:

13.1. Preču trūkumi tiek novērsti, kā arī neatbilstošas Preces tiek aizstātas vai atgrieztas, pamatojoties uz šajos noteikumos nostiprināto kārtību un ņemot vērā piemērojamo Latvijas Republikas normatīvo aktu prasības.

13.2. Klients, kurš vēlas iesniegt sūdzību par nekvalitatīvām vai nepilnīgas komplektācijas Precēm, to var izdarīt uz e-pasta adresi: agentura@marupe.lv, atgriežot neatbilstošo Preci.

14. Iesniedzot sūdzību, Klientam ir obligāti jānorāda šāda informācija:

14.1. Preces rēķina un Pasūtījuma numurs;

14.2. jānorāda Preces defekts, bojājuma pazīmes vai trūkstošā daļa;

14.3. jāiesniedz citi pierādījumi, piemēram, Preces fotogrāfija, nekvalitatīvās vietas fotogrāfija (ja tas ir mehānisks bojājums un to ir iespējams nofotografēt), Preces iepakojuma fotogrāfija u. c.

15. Iesniedzot sūdzību, Klientam sākotnēji ir tiesības prasīt, lai Aģentūra bez atlīdzības novērš Preces neatbilstību Līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmaina Preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība Līguma noteikumiem, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi (Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 28.panta otrā daļa).

16. Izskatot sūdzību, atbilde tiek sniegta 15 (piecpadsmit) dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas. Ja objektīvu iemeslu dēļ minētajā termiņā nav iespējams sniegt atbildi uz Klienta sūdzību, Aģentūra nekavējoties rakstiski informē par to Klientu, norādot saprātīgu termiņu, kurā atbilde tiks sniegta, kā arī pamato šāda pagarinājuma nepieciešamību.

17. Aģentūra patur tiesības pieprasīt Klientam atgriezt bojāto Preci Aģentūrai.

Klientu apkalpošana

18. Klients var sazināties ar Aģentūru:

18.1. rakstot uz e-pasta adresi: agentura@marupe.lv;

18.2. zvanot pa tālruni Nr.: +371 29537466;

18.3. vai sūtot vēstuli uz Aģentūras juridisko adresi: Bebru iela 10, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167.

Nobeiguma noteikumi un strīdu izšķiršana

19. Ja Aģentūra pārkāpj Līgumu, tā atbild tikai par Klienta tiešajiem zaudējumiem, kas radušies pārkāpuma tiešā rezultātā.

20. Aģentūrai ir tiesības mainīt Līgumu. Aģentūra paziņos par izmaiņām paziņojumu veidā Aģentūras vietnē.

21. Līgums ir spēkā līdz visu saistību izpildei starp Aģentūru un Klientu.

22. Aģentūra patur tiesības uz ierobežotu vai neierobežotu laiku bloķēt Klienta iespējas veikt pirkumus Aģentūras vietnē, ja ir konstatētas negodprātīgas darbības vai, ja noskaidroti fakti par konkrētās personas iepriekšējām negodprātīgām darbībām Aģentūras vietnē.  Negodprātīgas darbības var tikt definētas gan kā ar krāpniecību saistītas aktivitātes, gan kā citas aktivitātes, kas var traucēt Aģentūras vietnes darbību un/vai nodarīt tiešus vai netiešus zaudējumus.

23. Strīdi starp Klientu un Aģentūru risināmi savstarpēju sarunu ceļā. Ja Aģentūra un Klients nevar atrisināt strīdu sarunu ceļā, tad Klients var iesniegt sūdzību Patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas komisijā, kas atrodas Brīvības iela 55, Rīga, Latvija, LV-1010 un kas risina patērētāju strīdus (vairāk informācijas par strīdu risināšanu pieejama www.ptac.gov.lv) vai vērsties tiesā. Papildus iepriekš norādītajam, Klients var izmantot elektronisko strīdu risināšanas platformu (ODR), lai atrisinātu strīdus par interneta vietnē pirktajām Precēm. Vairāk informācijas https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Personas datu apstrāde

24. Klienta personas dati tiks izmantoti, lai identificētu Klientu un saņemtu Pasūtījumus, veiktu un piegādātu Pasūtījumus, sagatavotu grāmatvedības dokumentus, tai skaitā rēķinus, atmaksātu pārmaksātās summas un atmaksātu summas par atgrieztajām Precēm, lai administrētu finansiālos un citus pienākumus, kas izriet no Līguma. Sīkāku informāciju par personas datu apstrādi skatiet Privātuma politikā: www.must.marupe.lv/privatuma-politika/.